Szeptember 1-jei hatállyal távozott a Médiaunió Alapítvány éléről Hargitai Lilla ügyvezető, helyét Kardos Ferenc veszi át.
Kardos Ferenc húsz éve dolgozik újságíró-szerkesztőként, illetve projektmenedzserként. Pályafutását sportújságoknál kezdte, ezután dolgozott a Ringier Kiadó és a Sanoma magazinjainál, illetve az Open Communications-nál PR-tanácsadóként, többek között a Médiaunió kampányain (Mesélj mindennap!; A sport mindenkié stb.) is.
A Médiaunió Alapítvány tizenkét éve jött létre a hazai médiumok által. Társadalmi célú kommunikációt folytat minden évben egy-egy jelentős ügyet képviselve, hogy pozitív társadalmi változásokat indítson el.
Az Alapítvány felkarolta a fogyatékos embertársaink elfogadásának és társadalmunkba való beillesztésének ügyét a Kerülj közelebb! kampányban. Készített többek között egészséges életmóddal (NincsDe! – Rajtad is múlik az egészséged!, valamint A sport mindenkié), illetve környezetvédelemmel kapcsolatos (Nem nehéz! fősorral futó) társadalmi célú kampányt. De témái között szerepelt a szülő-gyerek viszony erősítése (Mesélj mindennap!), valamint a médiatudatosság fejlesztése a Neked 8? kampányban.
Az Alapítvány munkáját közel ötszáz önkéntes segíti, és szinte az egész hazai média támogatja pro bono felületeivel. A kampányok gyártási költségeit az elmúlt tíz évben olyan piaci szereplők segítették előteremteni, mint a Tesco, az OTP Bank, a Magyar Telekom, a Pfizer, a Richter, a Fundamenta, a Sió-Eckes, a Nemzeti Agrárgazdasági Kamara vagy a MOB.
(forrás: Kreatív Online)
Ha a cikket érdekesnek találta, látogasson el a profikaneten Facebook-oldalra, és nyomjon rá egy "Tetszik"-et. Megéri!